_______
Byflou er et veletableret fashion- og living brand, de har formået at skabe et brand som indkapsler skandinavisk kvalitet og design. Byflou blev startet i 2009, og har siden da været i vækst, og sælger nu til hele europa. På instagram har Byflou mere en 50 tusind følgere og på TikTok mere end 7 tusind følgere, men grundet deres hurtige vækst er det svært at finde tid og kreativitet til deres sociale medier, dog er Byflou utrolig dygtige på deres sociale medier, og har derfor også forståelse for at det er vigtigere end nogensinde, at være på de rette kanaler, på det rette tidspunkt og skabe det rette content.
TikTok
Hos Byflou var vores første opgave, at skabe fængede content til mediet TikTok, da det var et medie som blev en smule glemt i deres travle hverdag. Vi står for at skabe Byflous TikTok strategi, content creation, content plan samt profile management.
Tankegangen bag strategien til Byflous TikTok var at skabe content, som fanger deres personlighed, og kombinere det med videoer med fængende redigerings elementer. Strategien består af 25% trends og 75% om produkter og øget kendskab til Byflou.
Vores ekspertise ligger i, at udforme kreativt content, som bliver formidlet på det rette tidspunkt, med de rette tags – så man hele tiden sørger for, at ramme flest mulige kunder såvel som potentielle nye kunder. Tidspunktet for et post afhænger af TikToks algoritme, samt hvornår profilens følgere er mest aktive - derfor er det ikke tilfældigt hvornår hver post skal udgives.
Book en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe dig
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes